odbitki zdjęć fotobudka

Wynajem fotobudki porady cz.4 – Na ile godzin wynająć fotobudkę?

W kolejnym wpisie chciałbym poruszyć temat idealnej ilości godzin na wynajem fotobudki. Często klienci zastanawiają się jaka ilość będzie optymalna, tak aby każdy z gości był zadowolony, a jednak nie znużony fotobudką, a wynajmujący nie przepłacić za czas kiedy fotobudka będzie stała
nie używana. Dzięki naszemu doświadczeniu sięgającego już prawie tysiąc wypstrykanych godzin, opracowaliśmy przelicznik IIGPF (Idealna ilość godzin pracy fotobudki).

Na początku trochę teorii. Należy wspomnieć o średniej przepustowości fotobudki. Biorąc pod uwagę średni czas jednej sesji zdjęciowej, wliczając zebranie się grupy osób, wybór gadżetów, 4 zdjęcia, wydruk i odejście na bok, zajmuję to ok. 1 minuty. Zakładając, że czasami niektóre grupy mogą wykonać całą sesję dłużej, bezpiecznie jest przyjąć 50 zdjęć / h.

Wesela

W przypadku wesel przelicznik jest dość prosty i wielokrotnie przez nas przetestowany. Klienci weselni decydują się najczęściej na 2, 3 lub 4 godziny fotobudki.
Na małych weselach do 70 osób sugerujemy 2h, które w większości przypadków sprawdzają się idealnie. Na średnich weselach do 100 osób idealnym pakietem są 3h. Z kolei na weselach powyżej 100 osób sugerujemy zastanowić się nad przynajmniej 4h zabawy.
Fotobudka najlepiej sprawdza się pomiędzy godziną 19:00, a 23:00. Jest to spowodowane mniejszą ilością innych atrakcji w tym czasie oraz tym, że goście mają już lepszy humor :)
Z kolei po godzinie 23:00 goście często są już zmęczeni robieniem zdjęć i większość myśli już o oczepinach.

Eventy

Nieco bardziej skomplikowana sprawa jest podczas eventów. Ciężko przeliczać je na ilość gości, ponieważ czasami jest ona zbyt duża (zdarzało nam się obsługiwać imprezy na 5 000 osób, co oznaczało by 20 fotobudek lub 100h pracy jednej :)), a czasami po prostu ważniejszy dla organizatorów jest czas trwania imprezy.

Najczęściej podczas eventów gotowość fotobudki jest już przed rozpoczęciem imprezy, a zdjęcia trwają do końca lub północy. Jeżeli organizatorzy planują na początku imprezy posiłek czy oficjalne otwarcie i nie chcą przepłacać za nieużywaną fotobudkę, a zależy im na gotowości przed rozpoczęciem, warto spytać firmy czy posiadają w swojej ofercie tzn. puste godziny. Wtedy fotobudka jest gotowa, ale nie robi jeszcze zdjęć. Najczęściej koszt wynosi maksymalnie połowę normalnej godziny wynajmu.

W wielu wypadkach firma wynajmująca fotobudkę doradzi odpowiedni czas trwania usługi, jednak warto znać najbardziej optymalne ilości godzin, aby nie dać się naciągnąć na zbyt długi czas wynajmu.

Zapraszam również do przeczytania pozostałych poradników dotyczących wynajmu fotobudki.

Kamil Kubiczek

tel. 604 422 204

www.sickphoto.pl

Firma SickPhoto specjalizuję się w produkcji oraz wynajmie fotobudek na wesela. Wszystkie fotobudki w ofercie są zaprojektowane oraz wyprodukowane od podstaw. Na rynku działa nieprzerwanie od ponad dwóch lat i w tym czasie dawała uśmiech przez ponad 1000h imprez.

 

Fotobudka: Katowice (śląsk), Kraków(małopolska), Gliwice, Sosnowiec, Tychy, Częstochowa, Bielsko-Biała, Wisła, Szczyrk, Zywiec, Andrychów, Wadowice, Wieliczka, Tarnów, Zakopane, Nowy Targ, Nowy Sącz, Limanowa.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.